logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۸۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان؛

منتظر اجرای نهضت اشتغال توسط شهردار در زنجان هستیم

منتظر-اجرای-نهضت-اشتغال-توسط-شهردار-در-زنجان-هستیم-
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای اینکه دوباره یک گروگان دیگری به جهت اقتصاد خانوار دست بهانه‌جویان نیفتد منتظر نهضت اشتغال در شهرمان توسط شهردار و شهرداری هستیم.

به گزارش موج رسا; انسیه ابوبصیری، امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه میان اقتصاد و مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگی وجود دارد، اظهار داشت: در موقعیتی که کشور درگیر مسائل ظاهراً فرهنگی است اما در پشت پرده قضایای دیگری وجود دارد به طوریکه حجاب و عفاف در کشور توسط افرادی در داخل و خارج گروگان گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهر زنجان، نهضت آسفالت به خوبی انجام شد، افزود: از شهرداری درخواست داریم تا در نهضت اشتغالزایی و ایجاد معیشت خوب که به عنوان یک موضوع مهم مطرح است، ورود یابد در این راستا می‌توان با میراث فرهنگی و گردشگری، صندوق‌های کار‌آفرینی و ... ارتباط گرفت، با این حال این موضوع یکی از ضروری‌ترین مسائلی است که شهرداری می‌تواند انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بازارچه‌های صنفی، قشری برای افرادی که نمی‌توانند زندگی خود را تامین کنند می‌تواند اختصاص یابد چراکه متاسفانه در طول سالیان برخی مکان‌ها و بازارها که می‌توانستند منبع درآمدی باشند تعطیل شده و بلا استفاده مانده‌اند.

وی با بیان اینکه معیشت شهروندان در تنگنا قرار دارد، یادآور شد: برای اینکه دوباره یک گروگان دیگری به جهت اقتصاد خانوار دست بهانه‌جویان نیفتد منتظر نهضت مشابه با نهضت آسفالت در شهرمان توسط شهرداری و شهردار هستیم.

ابوبصیری اذعان کرد: رئیس جمهور تاکید به ورود استاندار و شهرداران به اشتغالزایی و کارآفرینی و معیشت مردم دارند با این حال این بستر در زنجان آماده است و موقعیت‌های خوبی وجود دارد بنابراین نیاز به مدیریت و ساماندهی دارد و ورود شهرداری به این موضوع می تواند برای شهرداری و مردم هم غیر مستقیم و هم مستقیم درآمد زایی کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه چندین بار این موضوع را درخواست داده‌ایم اما به طور جدی به این موضوع پرداخته نشده است، گفت: درخواست ما این است نهضت اشتغالزایی و بهبود معیشت مردم بیشتر توجه شود./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر